Colega si prietena de blog Sibilla mi-a transmis o leapsa interesanta pe care a primit-o, la randul sau, de la Adrian Nastase, care fusese provocat la raspunsuri de Dan Voiculescu. Initiatorul a fost Victor Ciutacu.

Avand in vedere acest circuit select, sunt bucuros sa intru si eu in joc. Ce am invatat, anul trecut:

– in plan personal, mi-am intarit convingerea ca toate obstacolele se pot depasi mai usor daca ai familia alaturi de tine;

– sa nu ma bazez nici macar pe „prietenii” vechi, pe care-i consideram de caracter;

– sa refuz orice discutie (inclusiv la telefon) cu raspandacii si soparlarii din zona politica;

– sa raspund dur atunci cand sunt atacat si sa-mi platesc politele…;

– ca e foarte bine sa raman activ in zona de consultanta politica;

– ca este esential sa merg cat mai des la Biserica.

Dau si eu leapsa mai departe catre Alina si catre Tibi Kiss.