Ieri, am strâns pe blog peste 10 000 de vizualizări, record absolut pentru un site care niciodată nu a avut parte de vreo promovare. După cum se poate constata, în arhivă există peste 2 000 de articole publicate din 2007 până în prezent, însă cele mai citite texte nu depășeau 1 000 de vizualizări. Ziua de luni a fost una interesantă și pentru mine, pentru că de dimineață am publicat un text scris în grabă, prin care încercam să-mi explic mai degrabă mie și cititorilor constanți ce se întâmplă la nivelul puterii în România. Ca de obicei, articolul a apărut automat și pe Facebook (există o setare în acest sens), iar undeva înainte de prânz aveam câteva mii de accesări. Abia în partea a doua a zilei, textul a fost preluat pe pagina oficială de facebook a Primului ministru.

record trafic

Succesul de ieri mi-a oferit ocazia să iau contact și cu postacii de serviciu, care sunt extrem de activi pe blogurile și forumurile centrale. Cele mai multe comentarii le-am aprobat, însă au fost unele cu un mesaj atât de abject și schizofrenic încât le-am păstrat doar pentru mine. Sincer, chiar aș fi curios să văd cum arată un postac plătit, pentru că unii lansează amenințări de o violență greu de imaginat, semn că frustrarea îi va urmări toată viața. Probabil că și ei se detestă pentru munca mizerabilă pe care o prestează.

Vă mulțumesc tuturor celor care ați trecut pe aici ieri și vă mai aștept 🙂

