Faptul ca Iohannis a rostit cateva lozinci in plus fata de ieri si o tona de generalitati a produs un delir total in randul „sofisticatilor” care nu voteaza decat cu „dreapta”. Unii spun ca e un candidat de forta, altii sunt in extaz mediatic, cei mai fideli au inceput sa spere…Oameni buni, imi asum ce scriu: acest om nu avea ce sa caute la un asemenea nivel, nu e locul lui in finala prezidentiala decat intr-o singura situatie…daca am fi o natiune de mana a doua. Eu nu cred asta, asa cum nu ma intereseaza ce a aflat Iohannis de la bunicul lui. Eu, desi nu l-am cunoscut, am aflat de la bunicul meu ce inseamna dragostea de tara si respectul pentru poporul din care faci parte. Bunicul meu a luptat pentru eliberarea ultimelor palme de pamant romanesc din Ardeal…Stiu ca sunt subiectiv, dar mi-ar fi rusine sa am un presedinte obisnuit sa tina romanii in marginime. Romanii sibieni stiu despre ce vorbesc!

