…”Tati, cred că am deranjat tare de tot cu relatarea din Irak. Merg spre București, unde chiar nu știu ce o să mi se întâmple. Te rog să vorbești dacă e cazul cu cine trebuie, să nu rămână lucrurile așa…”Am redat un fragment aproximativ din discuția pe care am avut-o telefonic cu cel care a fost vârful generației jurnaliștilor timișoreni de după ’90, prietenul meu Mile Cărpenișan. Se referea la episodul „răpirii jurnaliștilor români în Irak”, eveniment prezentat de Mile într-o cu totul altă cheie decât varianta oficială servită presei din România. A fost atunci acolo, împreună cu un alt jurnalist timișorean, Dragoș Boța, la fel de incisiv și astăzi. Chiar dacă timpul trece, Mile rămâne același în sufletele celor care l-au cunoscut cu adevărat. Astăzi, el ar fi împlinit 39 de ani…

 

 

