Etichete

, , ,

Primarul Nicolae Robu a reușit, din nou, să intre într-o confuzie publică, după ce toată presa (nu doar ciumeții – așa cum se exprimă primarul) a scris despre intenția municipalității de a bloca accesul bicicliștilor în zona centrală a municipiului. Nu intru în detalii legate de intervențiile de pe facebook ale primarului, de afirmațiile contradictorii lansate, ci postez o declarație a omului de afaceri Emil Cristescu, inițiatorul mișcării „Verde pentru biciclete”, acordată pentru opiniatimisorei.ro :

Parerea mea e ca interdictiile de genul acesta nu rezolva nimic. Oamenii din Timisoara trebuie sa invete sa convietuiasca respectandu-se unii pe altii. Problemele astea nu se rezolva instituind interdictiile de acest gen. Sigur, sunt si biciclisti teribilisti, ocazionali, iar acestia trebuie convinsi ca asta e o atitudine care nu e corecta. Am avut aseara o discutie cu domnul primar si voi mai avea astazi una. Pare deschis. I-am explicat ca nu trebuie sanctionati toti biciclistii pentru cativa teribilisti. Verde pentru Biciclete va face demersuri pentru ca teribilistii sa fie trasi la raspundere”.

Iată ce a declarat primarul Timișoarei pentru publicația debanat.ro:

„Eu am vorbit cu reprezentanţii «Verde pentru Biciclete», printre care se numără şi Emil Cristescu, după ora 11. Eu am postat la ora 7 dimineaţa aceste clarificări. Aceasta este opinia mea, dar din păcate lucrurile s-au mişcat destul de repede când nu era cazul”.

Concluziile vă aparțin…
