Etichete

,

” D-le Popoviciu, va stiam nemernic si nesimtit, dar nu-mi puteam inchipui ca nemernicia si nesimtirea cuiva poate merge atat de departe. Eu n-am lipsit nicio ora din Primarie in interes personal, mai mult, eu muncesc zilnic nu doar 8 ore, ci de dimineata pana seara, inclusiv in multe din weekend-uri. Eu am facut prin munca mea cinstita o multime de lucruri pt Timisoara, in timp ce dv sunteti o rusine!”

Acest mesaj a fost trimis prin SMS de primarul Timișoarei, profesorul universitar Nicolae Robu, către deputatul Alin Popoviciu, care i-a contorizat, azi, deplasările externe. Ieșirea de azi a domnului Robu seamănă foarte bine cu un comentariu ce mi-a fost adresat aici pe blog, în luna octombrie a anului 2011, când am îndrăznit să-l critic pe cel care deja era „setat” să candideze din partea PNL la Primăria Timișoarei. Citiți AICI și trageți concluziile. Mie îmi este tot mai clar cine comenta pe forumuri în urmă cu ceva vreme, atunci când erau publicate articole despre Nicolae Robu.

