Unii dintre cititorii constanți ai blogului m-au întrebat de ce evit să abordez subiectele politice (locale) fierbinți ale momentului. Sincer, nu am sesizat ceva „fierbinte” în niciun partid politic din Timiș, ci eventual doar mici reglaje de culise. Care este „fotografia momentului” pentru mine?

– PSD Timiș se află tot acolo unde era și acum trei ani de zile, adică într-un raport confuz și incert cu centrul; lipsesc marile proiecte administrative și nici nu întrevăd vreo direcție spectaculoasă de dezvoltare;

– PNL Timiș se află încă sub (semi)dictatura primarului Nicolae Robu; practic organizația județeană a Partidului Național Liberal nici nu există din punct de vedere politic, vorbim doar de o anexă a domnului Robu;

– PDL Timiș încă nu și-a revenit după dublul eșec de anul trecut, iar organizația municipală a partidului e terenul unor lupte grele pentru supremație;

Dacă cumva am omis vreo temă politică locală cu adevărat relevantă pentru cetățeni, vă rog să îmi scrieți la rubrica de comentarii. Multumesc!

P.S. Nu am amintit despre partidele de tip inițială (cele care se revendică de dreapta) pentru că sunt atât de mici și de neînsemnate încât nu merită să pierdem timpul, nici eu nici dumneavoastră.

