Etichete

,

Vestea neacceptării României în spațiul Schengen a stârnit un val de reacții ipocrite în spațiul public. Fostul partid de guvernământ a aruncat vina în spatele USL, de parcă nu PDL ar fi guvernat opt ani țara, cu oameni precum Udrea, Videanu, Blejnar, etc. Unii dintre reprezentanții USL s-au rățoit la marile state europene, ca și cum ne-am fi aflat în piața din Caracal. Presa centrală a coafat subiectul în funcție de intersele patronatului și a sponsorilor, politici evident. Pentru ca totul să se transforme într-o tragi-comedie mioritică, pe facebook niște disperați și-au adăugat la nume și prenume termenul „Schengen”. O penibilă dramoletă! Totuși, se poate și altfel… La Timișoara, un jurnalist, pe numele său Flaviu Băican, a lansat, ieri seară  -în clubul Bierhaus -, o campanie care merită să fie susținută. O campanie „megalomanică”, ce va schimba radical percepția asupra subiectului Schengen, pentru că deja vorbim despre Schen-gen-gen! Dincolo de umorul inteligent, abordarea lui Flavius Băican merită tratată cu atenție, pentru că avem nevoie de astfel de reacții în presa românească.

Flavius Băican, Persona și Alin Stoianovici. Ce au gândit/compus/montat vedeți mai jos:

Mai mult aici:

Anunțuri