Citind presa ultimelor zile, m-am gândit să prezint, aici pe blog, o listă cu numele unor politicieni locali pe care eu i-am întâlnit la mijlocul anilor ’90, când am debutat în mass-media, ca reporter de teren: Viorel Coifan, Gheorghe Ciuhandu, Dan Poenaru, Ovidiu Drăgănescu, Vasile Popovici, Nicolae Țăran. Ulterior, au ieșit la rampă viitorii miniștri (de succes) Ilie Sârbu, Ovidiu Brânzan, Hildegard Puwak. Ce vedem acum în politica locală? Amatorism dus la extrem, nebunie (pe alocuri), multă incultură și prostie, dorință de parvenire și îmbuibare. Excepțiile confirmă regula!

Tot legat de titlul postării de azi, vreau să-mi exprim revolta față de atitudinea primarului Nicolae Robu în legătura cu Festivalul Internațional de Jazz de la Gărâna, cel mai important eveniment de acest gen din România, în ultimii 16 ani.  Domnul Robu a anunțat că municipalitatea nu va mai finanța astfel de manifestări, din afara Timișoarei, ignorând faptul că publicul festivalului de la Gărâna este format, în proporție de peste 70%, din timișoreni. Mai mult, nu e de ignorat faptul că Marius Giura, organizatorul evenimentului, este un timișorean care merită tot respectul comunității pentru eforturile sale de a promova muzica de calitate și cultura în general, într-o țară care se scufundă în prostie și mitocănie. Cât despre promisiunea primarului actual al Timișoarei privind organizarea unor mari evenimente muzicale în 2013, îmi vine să râd! Până una alta, vă recomand un fragment marca Gărâna Jazz Festival, pentru că la Timișoara tot Inna va cânta în acest mandat…