Etichete

,

De foarte multă vreme am renunțat să urmăresc emisiunile difuzate de televiziunile de știri de la noi. E o telenovelă permanentă, cu regizori și scenariști de proastă factură…Totuși, joi seara, m-am oprit pe tarlaua media a lui Felix, unde i-am văzut pe gâzi și bazi dezlănțuiți la adresa premierului Victor Ponta. Nu am înțeles exact care a fost mobilul nervozității false a „realizatorilor”, însă am reținut ideea că Ponta ar fi vinovat pentru că „îl ține pe Băsescu la Cotroceni”!? Astă seară (sâmbătă), din curiozitate, am vrut să văd ce le oferă Felix TV cetățenilor români, în weekend.  Subiectul supărării nistoreștilor din studiou era legat de Serviciul Român de Informații. Asta la o zi după ce ofițerii SRI și DIICOT au dejucat impecabil un atentat de tip terorist la Piatra Neamț! După pauza de publicitate, tanti realizatoarea a început cu următoarea afirmație :”Trăim într-un stat ticălos, doamnelor și domnilor!” E clar, nu?

