Etichete

, , , ,

În seara aceasta nu am ajuns la emisiunea „Cer variabil”, realizată de colegul Stelu Iordache, din motive obiective. A fost o ediție specială, pentru că de azi avem un platou de emisie nou, modern și adaptat pretențiilor anului 2012. Invitații colegului meu au fost Sorin Grindeanu, viceprimarul PSD al Timișoarei, candidat pentru funcția de deputat și Ben-Oni Ardelean, candidatul importat (nu important) de PNL Timiș din jud. Hunedoara pentru a candidat la Senat. Am prins finalul emisiunii și l-am auzit vorbind foarte mult pe Ben-Oni. Brusc, mi-am dat seama că penelistul hunedorean seamănă foarte mult, în discurs, cu primarul PSD de Giroc, domnul Ionel Toma. Diferența dintre cei doi este una esențială: primarul Toma este unul dintre cei mai gospodari aleși locali, iar Ben-Oni este un politician ce vrea să se urce pe valul USL, mizând pe faptul că a învățat, repede, numele unor cartiere timișorene din colegiul pe care a fost impus. Acum, mister Ardelean nu cred că o să aibă mari probleme în condițiile în care ARD a impus un bucureștean ca și candidat pe același colegiu senatorial, pe Mărieș, un revoluționar de rit 22 decembrie, nerecunoscut evident în Timișoara, unde Revoluția a început pe 16 Decembrie 1989, iar orașul a fost declarat „liber de comunism” patru zile mai târziu. În concluzie, nici de data aceasta, pentru Senat, nu am cu cine să votez în colegiul în care locuiesc…

