Etichete

Astă seară, am participat la emisiunea „Cer variabil”, împreună cu colegii Stelu Iordache și Nadia Iucu. Am discutat despre profilul actual al candidatului pentru Parlamentul României, iar concluziile au fost amare. În context, am clarificat și eu mai multe aspecte foarte importante legat de eventuala mea candidatură pe Colegiul 8 Jimbolia: nu vreau să urc pe niciun val politic de moment, nu o să mă înscriu în niciun partid politic și nici nu sunt testat, în vreun laborator de partid sau pe vreun laptop aparținând unui institut de cercetări sociologice. Precizez toate aceste lucruri pentru că au apărut pe piață tot felul de speculații. Pur și simplu îmi continui deplasările prin colegiu, care au început azi. Sunt curios să văd cât de mare e dezamăgirea cetățenilor față de oferta partidelor și alianțelor politice, mai ales pe acel colegiu uitat de aleșii naționali și județeni…