Etichete

,

Astăzi, colegul și prietenul meu Tiberiu Kiss a lansat, pe facebook, o informație privitoare la posibila mea candidatură pe Colegiul 8 Jimbolia. Din respect pentru multele mesaje de susținere, venite mai ales din zona colegilor de presă, fac precizarea că mi s-a propus din partea mai multor prieteni și cetățeni din colegiul respectiv, unii implicați în administrație și politică să-mi asum candidatura. Legăturile mele cu zona Jimbolia țin de familie, de copilărie și adolescență, dar și de  o cunoaștere exactă a problemelor cu care se confruntă cetățenii și comunitățile de acolo.

Recunosc faptul că această provocare seamănă izbitor cu cea din 2004, când am acceptat invitația senatorului PSD Ilie Sârbu de a prelua funcția de purtător de cuvânt al Organizației Județene Timiș, după zece ani de presă, sarcină de care m-am achitat vreme de patru ani și cinci campanii electorale. Ca și consultant politic, poate ar fi interesant să văd și fața cealaltă a politicii, în postura de candidat.

Oricum, dacă voi intra în această cursă electorală, o voi face după o consultare, la fața locului, cu reprezentanții comunităților din colegiul Jimbolia și eventual după o campanie de strângere de semnături.

În loc de concluzie, vă propun următoarea temă muzicală…

UPDATE: Pe blogul lui Garcia Muerte am găsit un text care, sincer, mă onorează și mă obligă. Click AICI!