Etichete

, , ,

Liberalul Viorel Coifan, fost președinte al PNL Timiș, a scris, azi, un mesaj pe facebook, care cumva surprinde neregulile privind desemnarea candidaților pentru alegerile Parlamentare. Fiind un text public, îl reproduc mai jos:

Acum 2 saptamani mi-am anuntat intentia de-a candida pentru Senatul Romaniei. Am considerat ca este util sa urgentam anuntarea candidatutilor pentru a putea apoi declansa un proces democratic de evaluare, atat la nivelul intern al partidului cat si la cel al electoratului timisorean. Prin sondaj. Mai sunt doar 85 de zile pana in 9 decembrie cand se vor desfasura alegerile generale. Si nu se cunosc inca nici macar persoanele care intentioneaza sa-si depuna candidatura. Ceea ce alimenteaza bursa zvonurilor si, mult mai grav, creaza impresia ca a-ti depune candidatura inseamna automat includerea in plutonul acelora care participa la „ciolaniada”. Eu am crezut, prin prisma evenimentelor din aceasta vara, ca vom reflecta mult mai profund asupra rolului si importantei Parlamentului in structura unui stat de drept. Atat prin componenta sa cat si prin competentele dobandite prin Constitutie si legi. A popula o viitoare lista de candidati a unui partid cu nume deja prestabilite, de la centru sau din alte zone oculte, si care nu sunt rezultatul unei competitii, mi se pare un obicei ce tine de caftaneala din perioada fanariota. In fond ce asteptam de la Parlament si parlamentari? Legile bune a caror aplicare ne vizeaza pe noi toti, se fac de oameni onesti dar si cu expertiza in domeniu. Competenta si onestitate, iata de ce avem nevoie din partea unor oameni ai locului.”

Mai multe detalii găsiți pe contul de facebook al fostului deputat și președinte al Consiliului Județean Timiș.