Etichete

, ,

Am scris de foarte multe ori despre reflexul de prim partid al țării pe care, în mod justificat, îl are PSD. Chiar în momentul constituirii Uniunii Social Liberale am atras atenția asupra acestui aspect: Partidul Social Democrat nu poate funcționa fără un candidat la alegerile prezidențiale din 2014. Acum, după spectacolul ridicol făcut de penelistul Crin Antonescu, în perioada în care a locuit la Cotroceni, este aproape sigur că în PSD se va redeschide discuția despre viitorul candidat la președinția României. Din punctul meu de vedere, este momentul ca Victor Ponta să lanseze acest subiect spre dezbatere. Mai ales că tânărul premier al țării începe să recunoască public gafele uriașe comise în timpul isteriei suspendării președintelui Traian Băsescu. Dacă Ponta s-a prins că Germania reprezintă o forță, de fapt prima forță a Uniunii Europene tot e bine…În mod normal, tânărul Victor Viorel ar fi trebuit să știe acest lucru, dar sigur că și politicienii noștri sunt tot de pe Dâmbovița așa că mari pretenții nu putem să avem!

…Atâta timp, însă, cât pot să realizez că am greşit, înseamnă că mai e o speranţă. În bătăliile politice din România, de multe ori ne batem şi cu cine nu trebuie. Cred că este locul potrivit în care să spun că la un moment dat – acum mi se pare foarte mult timp în urmă, deşi sunt doar două luni, cred – am spus că nu doamna cancelar Merkel votează în România. În mod sigur, nu a fost deloc cea mai inspirată frază a mea din politică şi am regretat-o imediat„, a afirmat Ponta, potrivit EVZ.ro

P.S. Dacă Victor Ponta ar începe să se uite mai rar la Antenele lui Felix și ar renunța la consultanții care au proprietăți pe la Monte Carlo fi foarte bine. Nu neapărat pentru România, ci pentru viitorul său…