Etichete

,

Am urmărit mitingul proBăsescu de la Cluj și am avut senzația că asist la o adunare a pocăiților. Vasile Blaga a urlat neconvingător către un public apatic, adus pe sistemul Autobuzul, Emil Boc a mitraliat un scenariu mincinos apocaliptico-european, iar noua „stea” a dreptei românești, Mihail Neamțu a răcnit ca un disperat, vorbind despre cinste și corectitudine. Parodie mai mare de mult nu am mai văzut…Mitingul e în desfășurare, dar am schimbat canalul, nu mai am răbdare cu acest gen de politruci, care nu au făcut și nu vor face nimic pentru România. Filmulețul de mai jos îi este dedicat lui Mihail Neamțu, care a găsit corectitudinea la PDL…

UPDATE: Intervenția lui Traian Băsescu, pe finalul mitingului, a fost din „alt film”. Președintele suspendat a avut, ca de obicei, un punctaj de comunicare bine realizat, construit în jurul problemei de fond a USL, Dan Voiculescu, pe care l-a acuzat că a gestionat tot complotul împotriva statului de drept. În caz că ați uitat, dați un click mai jos:

Repet ceea ce am spus ieri: consilierii de imagine ai USL ar trebui să-i taie o factură și lui Traian Băsescu, pentru că fără circul suspendării acesta s-ar fi plictisit la Cotroceni, iar liderii PSD+PNL+PC ar fi putut guverna țara, dacă cumva asta au intenționat când au schimbat Guvernul MRU… Acum, Băsescu a fost aruncat în arenă, acolo unde se simte cel mai bine, chiar dacă multe nu le mai poate spune românilor. Aștept cu interes mitingul de mâine al USL de la Timișoara, unde înțeleg că vor fi absențe notabile…Rămâne să vedem!

