Etichete

, ,

Eu am senzația că liderii USL au fost, cel puțin până acum, sfătuiți de consileri care au vrut să-i facă jocul lui Traian Băsescu. După două mandate în care nu prea a fost băgat în seamă de marii politicieni ai Europei, suspendatul de serviciu primește, indirect, un nesperat sprijin din partea tuturor cancelariilor europene. Evident că nu politicianul Băsescu e apărat de toate familiile politice europene, ci statul de drept și democrația. L-am urmărit, în această seară, pe interimarul Antonescu dând replici subțiri oficialilor Comisiei Europene și m-am gândit la marele bine pe care liderii USL i l-au făcut lui Traian Băsescu. În loc să-și vadă de guvernare și să prezinte faptele de arme și corupție – endemică – ale PDL, useliștii l-au adus pe Băsescu în postura de victimă absolută la nivel european. Revenind la ideea de la care am plecat în această postare, cred că ar trebui ca toți consilierii de imagine ai USL (sunt mulți și…) să taie o factură groasă și la sediul de campanie al PDL.

E de așteptat ca Traian Băsescu să primească un vot negativ din partea majorității participanților la referendum și există chiar posibilitatea să plece de la Cotroceni. Chiar și în această variantă, cine răspunde pentru atragerea României în mlaștina diplomatică și mediatică externă în care a intrat ? În acest context, vă recomand un text găsit în Palatul Șuțu.

