Etichete

, ,

Pe toată durata campaniei electorale, am afirmat că Uniunea Social Liberală nu va obține peste 50% din voturi. Am ținut cont de faptul că experiența europeană în materie de alegeri ne indică faptul că nicio formațiune politică sau alianță nu a reușit, în ultimii ani, să depășească 50 de procente. În multele emisiuni televizate, realizate la TV Europa Nova, am susținut că USL, în ciuda valului, nu poate să obțină peste jumătate din voturi, la nivel național. Am fost contrazis, evident, de unii dintre invitați, chiar și de către gestionarii campaniei electorale a USL Timiș. Datele oficiale comunicate, azi, de către BEC au confirmat teoria mea. Vreau să atrag atenția că USL este formată din trei partide, unul mare, cel de-al doilea mijlociu spre mare (mai ales acum) și de către un apendice cuplat la un trust de presă.  Click AICI pentru mai multe detalii.

