Etichete

, , ,

Principalii candidați pentru cele mai importante funcții administrative din județ – CJT și Primăria Municipiului Timișoara – au intrat în panică. Așa se întâmplă, mereu, în partea a doua a campaniei electorale. Invariabil, în interiorul staff-urilor de campanie, apar suspiciuni de trădare, zvonuri de tot soiul, exagerări, diversiuni.

Pe de altă parte, este sesizabilă și teama candidaților că nu sunt suficient de cunoscuți. Lipsa de notorietate îi determină să acționeze haotic, disperat, iar rezultatul se vede cu ochiul liber. Cetățeanul timișorean este agresat vizual de afișe, panouri, mash-uri gigant, pe care sunt promovați candidații.

De astăzi, un nou fior străbate echipele de campanie: când apar atacurile murdare de campanie? Nu mai contează faptul că aproape toți candidații au un trecut foarte încărcat și o spectaculoasă „istorie financiară”, personală și de familie. Toți se cred imaculați, fără probleme și sunt pregătiți să nege cu vehemență orice atac direct sau indirect.

Un coleg de la București întreba, zilele trecute, ce metode folosesc organizațiile locale ale partidelor pentru a atrage cetățenii la vot…Evident că acest aspect îi preocupă pe liderii politici cel mai puțin. Am curajul să anticipez că toate sondajele de opinie vor fi date peste cap, dintr-un singur motiv: prezența slabă în fața urnelor. Cel puțin în Timișoara!

Cu sau fără legătură cu textul de mai sus, vă recomand o piesă foarte tare: