Etichete

, , ,

E clar! Candidatul PDL pentru Primăria Municipiului Timişoara, doctorul Gheorghe Nodiţi, are parte de o campanie electorală de doi bani. De ce spun asta? Pentru că după interviul ratat de zilele trecute, acum staff-ul de campanie a făcut public sloganul lui Nodiţi: „Timişoara, pe primul loc!” Cred că şi un elev de liceu ar fi putut găsi o varianta mai inspirată pentru un mesaj principal de campanie electorală. Nu intru în detalii acum, însă vreau, doar, să atrag atenţia asupra faptului că un slogan trebuie să transmită ceva legat (şi) de persoana candidatului, chiar dacă indirect. Cu alte cuvine, candidatul trebuie inclus în mesaj, direct sau indirect…Surse politice susţin că toată campania electorală a domnului Nodiţi nu va fi deloc ieftină…ieftine sunt doar mesajele şi metodele de atragere a electoratului, probabil propuse de o echipă de consultanţi obişnuiţi cu munca în mediul rural, cu ziare tipărite din banii primăriilor şi cu fonduri primite cadou din parte unor instituţii deconcentrate. Sub presiune! Pe scurt, munca de doi lei, pe mulţi bani publici.