Am citit, in dimineata asta, pe portalul www.agenda.ro un articol despre vizita domnisoarei EBA la Timisoara. M-a atras, recunosc, titlul: „EBA, cu ochiul vanat la Timisoara„. Am inteles din text ca fata lu’ tata avea o vanataie sub ochiul drept, despre care a spus ca e „de la oboseala” (?!).  Am intrat pe www.tion.ro si…acolo tot EBA cu ochiul vanat. Am „rasfoit” presa on-line si am dat de acelasi subiect in cateva ziare centrale, care relatau despre vizita EBEI prin tara. (www.ziua.ro, www.cotidianul.ro, www.ziare.com,  www.stiripescurt.ro)  Peste tot apare „ochiul vanat” si explicatia fetei „e de la oboseala”. „Sunt cearcane de oboseala, suntem obositi din cauza campaniei„, a declarat EBA. Aproape ca imi dau lacrimile…

E clar ca asistam la o manevra de marketing politic de doi bani specifica familiei Basescu, victimizarea. Tacsu tunde oaia prin tara fiind dezamagit de atitudinea „boierilor” (politicienii) de la Bucuresti, iar fata, obosita si sleita de puteri, alearga prin Romanica sa stea de vorba cu iubitul electorat.

Mi-am amintit ca, in campania electorala pentru localele de anul trecut, staff-ul PD-L Timis a recurs la aceleasi manevre ieftine. Cel mai victimizat om al momentului era domnul Constantin Ostaficiuc. Acesta a declarat peste tot ca e hartuit, amenintat, tracasat de declaratiile electorale ale principalului contracandidat. 

Aparuse chiar un material contrafacut (au lucrat la el doi pseudo-ziaristi si un fost securist) atribuit adversarilor politici, text preluat de cateva publicatii desi autorii articolelor stiau foarte bine ca e o cacealma.

Am crezut ca strategii electorali ai PD-L de la nivel national vor veni cu alte idei, insa este clar ca acestia ii considera pe romani niste tampiti care pot inghiti orice.

Vio Bota

P.S. Le-as recomanda, cu prietenie, colegilor din presa locala mai multa atentie. Oboseala nu produce vanatai la ochi.